Sådan fandt 15 danske startups product-market fit

👋 Hej, jeg hedder Thomas og velkommen til mit newsletter 🤩 Her skriver jeg om at bygge, vækste og skalere startups 🌱 ... og det er 100% gratis 😉

Overvej at tilmelde dig, hvis du ikke allerede har gjort det (eller del med en ven) 👇


Velkommen til artikel 3 i min lille artikelserie om product-market fit for danske tech startups.

Hvis du først har joinet nu, vil jeg anbefale, at du starter med at læse artikel 1 og 2. Her er links til de tidligere artikler:

  1. Sådan føles det at finde product-market fit 
  2. Så lang tid tager det at finde product-market fit
  3. Sådan fandt 15 danske startups product-market fit ← Denne artikel

Som du kan se, har jeg de sidste par uger dykket ned i hvordan det føles at finde product-market fit og hvor lang tid det tager.

I denne uges artikel dykker jeg ned i spørgsmålet: Hvordan finder jeg product-market fit?

For at besvare det spørgsmål, har jeg de seneste mange måneder (siden februar 🤯) interviewet 22 danske tech startup founders, der har fundet product-market fit. De har generøst delt deres first-hand experiences (mange for første gang nogensinde).

Faktisk var den her artikel ikke en del af den oprindelige plan. Men undervejs delte 15 af de 22 tech founders hvilke konkrete tiltag, der ledte til følelsen af product-market fit.

… og her begyndte der hurtigt at danne sig nogle mønstre, jeg synes det ville være ærgerligt ikke at dele med dig.

“Vi havde tilbudt vores platform til 4€ per bruger, fordi vi fejlagtigt troede, at folk ville strømme til, hvis bare det var billigt nok!”

- Viktor Heide, COO & Founder hos Contractbook

Så baseret på den research, har jeg ydmygt forsøgt at strikke noget handlingsorienteret og praksisnært sammen til dig omkring product-market fit, som du rent faktisk kan bruge til noget  🤜🤛

Inden vi går i gang, er det væsentligt at nævne, at artiklen er baseret på hvilke tiltag der ledte til følelsen af at have fundet product-market fit. Altså kan der være forskel på følelsen og de klassiske parametre for at have fundet PMF.

Og så lige en sidste tak til de dygtige iværksættere, der generøst har delt deres historier om product-market fit: Alexander Augustesen, Alexander Wulff, Allan Mørch, Aske Buemann, Christian Brink Frederiksen, Christian Gabriel, David Andersen, Dennis Kayser, Hans-Kristian Bjerregaard, Helene Lassen Nørlem, Henrik Fabrin, Jan Lytje-hansen, Jannik Lawaetz, Jesper Tilsted Brok, Kristoffer Fløjstrup, Mads Fosselius, Mads Suell Henriques Christensen, Mattis Curth, Nicolai Danmark Johannesen, Sophie Bohr Grønbæk & Viktor Heide.

Hvis du ellers er klar, så snup en kop kaffe og lad os dykke ned i artikel 3 ‘Sådan fandt 15 danske startups product-market fit’ ☕️

Enjoy! 😎

Key takeaways

  • De initiativer der ledte til product-market fit, var primært product-led eller marketing-led. Kun et par stykker fandt product-market fit pre-product og en enkelt fik følelsen af product-market fit, da de hævede priserne.
  • Der var primært fem product-led PMF initiativer:
    👉 Integration til andre systemer
    👉 Forbedring af onboarding flow (læs denne artikel for inspiration til hvordan du gør)
    👉 Lancering af ny feature / produkt
    👉 Lancering af freemium model, inkl. naturlig upgrade
    👉 Byggede produktet sammen med kunderne
  • Der var primært tre marketing-led PMF initiativer:
    👉 PR
    👉 Partnerskaber og sponsorship
    👉 Netværkseffekt / referrals
  • Der var to pre-product PMF initiativer:
    👉 Eksisterende community
    👉 Interviews med potentielle kunder
  • En enkelt startup fik følelselen af PMF ved at justere deres prissætning:
    👉 Hæve priserne

Nedenfor kan du læse alle deres historier og om de enkelte initiativer.

Product-led initiativer

Integration til andre systemer

“Meget tidligt i vores rejse rakte Zendesk ud for at lave et strategisk partnerskab med os. Vi var på det tidspunkt noget nær den eneste AI chatbot platform, der var gode til at håndtere alle mulige europæiske sprog + teknologien var moden nok til at kunne integreres med Zendesk.

Vores første PMF var derfor indenfor Zendesks kundebase på +150.000, hvor vi var "the no-brainer-choice" for deres europæiske og US kunder med brugere/kunder i Europa. Det gav os vores første traction.

En vigtig pointe i forhold til PMF er, at det ikke er en statisk tilstand. Kundernes behov ændres hele tiden, så hvor godt et "fit" dit produkt er, ændres også. Derfor skal man udvikle sig hele tiden. 

Henover tid har vores produkt udviklet sig fra at være et godt fit indenfor Zendesks kundebase til nu at være et godt fit for virksomheder, der driver ecommerce. 

Vi lancerede i første halvår af 2018 og så tog det vel til et stykke ind i 2019 med at finde det første fit (Zendesk). Andet fit (ecommerce) fandt vi i 2021.”

- Henrik Fabrin, Co-founder & CEO hos Certainly

Her kan du læse, hvordan Certainly fik de første 20 kunder

“Vores store erkendelse var helt klart, da vi gik fra B2B og B2C til udelukkende at fokusere på B2B. 

Vi lancerede nemlig oprindeligt som B2C, men nogle af vores brugere så muligheder i at bruge Corpay One (tidl. Roger) til virksomheder, herunder til bogholderkunder. 

Gennem sparring med nogle tidlige kernekunder og andre i vores netværk, kom vi naturligt til at prioritere integrationer til de mest almindelige danske økonomisystemer - og derfra gik det helt af sig selv. 

Så erkendelsen kom i forlængelse af dette efter ca. 2,5 år på markedet. Og så lukkede vi helt for B2C i starten af 2019.”

-
Mads Suell Henriques Christensen, Head of Operations hos Corpay

Forbedring af onboarding flow

“Vi var fra starten meget optagede af PMF: Hvordan finder man det, hvordan måler man det og hvordan arbejder man struktureret mod det?

Vi besluttede at mærke efter “du ved bare, når du har den” som vi hørte fra andre startups, og derudover at prøve at måle det i et særligt survey som vi læste om her https://review.firstround.com/how-superhuman-built-an-engine-to-find-product-market-fit

Vi fandt PMF cirka 8 måneder efter vores lancering, da vi lancerede vores ulykkesforsikring og havde forbedret vores onboarding. 

Det var en følelse af, at tingene pludselig virkede: væksten kom hurtigere, anekdotisk gode input fra kunder og folk der havde hørt om os, bedre konverteringsrater... Vi gennemførte også surveyet og var et fint stykke over grænsen, der skulle indikere PMF, idet 52% af vores kunder ville være skuffede, hvis de ikke længere kunne bruge vores produkt.

I de 8 måneder fandt vi ud af, at vi havde lanceret en MVP og ikke et MLP (minimal lovable product) - vi manglede simpelthen noget i produktet (omtalte ulykkesforsikring) for at vi kom over barrieren for at folk ville skifte til os. Så i det tilfælde ændrede vi ikke noget ved det oprindelige produkt, vi havde lanceret - indboforsikring - men tilføjede et produkt mere.

Med vores bilforsikring var vejen til PMF en lidt anden. Her tog det også omkring 8-9 måneder at finde det, men udfordringen var her selve produktoplevelsen og distributionen. Der skulle vi altså ikke tilføje et andet produkt, men i stedet iterere hurtigt.

På de 8 måneder byggede vi onboarding om, ændrede marketing mix, ændrede distribution og arbejdede med branding. Det var summen af alle de ændringer, der gav hul igennem og fik væksten til at gå fra lineær til eksponentiel.”


- Sophie Bohr Grønbæk, Co-founder & CEO hos Undo

Lancering af ny feature / produkt

“Vi ramte PMF efter vi lancerede vores medarbejderaktie-administrations-funktionalitet. Lige pludselig begyndte vi at se ensartet svar og feedback på vores kolde kanvas.

Det tog 2 år før vi fik rigtig product-market fit.”


- Christian Gabriel, CEO & Co-founder hos Capdesk

Her kan du læse, hvordan Capdesk fik de første 20 kunder

“Vi var fra starten meget optagede af PMF: Hvordan finder man det, hvordan måler man det og hvordan arbejder man struktureret mod det?

Vi besluttede at mærke efter “du ved bare, når du har den” som vi hørte fra andre startups, og derudover at prøve at måle det i et særligt survey som vi læste om her https://review.firstround.com/how-superhuman-built-an-engine-to-find-product-market-fit

Vi fandt PMF cirka 8 måneder efter vores lancering, da vi lancerede vores ulykkesforsikring og havde forbedret vores onboarding. 

Det var en følelse af, at tingene pludselig virkede: væksten kom hurtigere, anekdotisk gode input fra kunder og folk der havde hørt om os, bedre konverteringsrater... Vi gennemførte også surveyet og var et fint stykke over grænsen, der skulle indikere PMF, idet 52% af vores kunder ville være skuffede, hvis de ikke længere kunne bruge vores produkt.

I de 8 måneder fandt vi ud af, at vi havde lanceret en MVP og ikke et MLP (minimal lovable product) - vi manglede simpelthen noget i produktet (omtalte ulykkesforsikring) for at vi kom over barrieren for at folk ville skifte til os. Så i det tilfælde ændrede vi ikke noget ved det oprindelige produkt, vi havde lanceret - indboforsikring - men tilføjede et produkt mere.

Med vores bilforsikring var vejen til PMF en lidt anden. Her tog det også omkring 8-9 måneder at finde det, men udfordringen var her selve produktoplevelsen og distributionen. Der skulle vi altså ikke tilføje et andet produkt, men i stedet iterere hurtigt.

På de 8 måneder byggede vi onboarding om, ændrede marketing mix, ændrede distribution og arbejdede med branding. Det var summen af alle de ændringer, der gav hul igennem og fik væksten til at gå fra lineær til eksponentiel.”


- Sophie Bohr Grønbæk, Co-founder & CEO hos Undo

Her kan du læse, hvordan Undo fik sine første 1.000 brugere.

Lancering af freemium model, inkl. naturlig upgrade

“Der gik ca. 2 år fra lanceringen af Viabill, før vi tænkte "nu har vi ramt den". 

I løbet af disse første par år stod den konstant på "trial'n'error". Helt specifikt fandtes "vores branche" (i dag "BNPL, Buy-now-pay-later") slet ikke dengang vi lancerede i 2014. Der var enkelte banker, som tilbød nogle for forbrugerne komplekse og uigennemsigtige finansieringsløsninger samt teknisk svære integrérbare løsninger til online butikkerne.

Vi vidste, at begge dele skulle løses, hvis vi skulle skabe/revolutionere branchen. Og det gjorde vi. Vi skulle sikre en signifikant og skalérbar infrastruktur / distributionskanal, dvs. være tilgængelig hos så mange online shops som muligt. Vi blev som den eneste finansieringsløsning integreret direkte hos PSP'erne/gateways således at online butikkerne i princippet blot skulle sætte et flueben i deres backoffice og så var Viabill tilgængelig som en betalingsmetode i shoppen.

Derudover skulle finansieringsløsningen være så attraktiv for forbrugeren, at det blev et oplagt alternativ at vælge Viabill i stedet for MasterCard. 

Som sagt prøvede vi en masse forskellige product offerings, men den løsning, vi kunne se, at forbrugerne foretrak, var en såkaldt "Freemium" model. Her var produktet som udgangspunkt gratis for forbrugeren, men det krævede at forbrugeren selv skulle foretage den månedlige indbetaling. Her tilbød vi en tillægsservice oveni, hvor vi selv trak betalingen på forfald mod at kunden betalte et mindre servicegebyr herfor. 

Denne Freemium model tiltrak så mange forbrugere, at vi opnåede kritisk masse. Det var via denne Freemium model, at vi rundede en MRR på > 1 mio. kr. og blev profitabel."


- Jan Lytje-hansen, CEO hos ViaBill

Byggede produktet sammen med kunderne

“Vi gik i markedet med en MVP, vi havde bygget på 1 år - for at se om det gav noget respons.

Vi havde fortalt vidt og bredt om at 3 af de største danske virksomheder havde været med til at designe produktet. Sandheden var dog, at det var 3 personer fra de virksomheder og at de gerne ville hjælpe, men aldrig havde set noget som vores virke - så de troede ikke selv på det og var ikke interesserede. Vi havde i det år, vi byggede MVP’en, forsøgt at skabe interesse i DK, men det var svært at sælge ved cold calling. 

Vi lancerede MVP’en via inbound og fik en masse kunder i USA og UK og vidste at vi havde noget, der løste et kendt problem, selvom vi hverken havde onboarding/træning, support og en masse andet på plads. Så mens vi relativt nemt fik kunder ind, vidste vi intet om hvordan vi onboardede dem. 

Så efter 5 måneder lukkede vi ned for salget og i de næste 6 måneder lavede vi produktet færdigt, implementerede onboarding/træning, support etc. og gik rigtigt i markedet nu 2 år efter vi startede virksomheden 

Imens kæmpede vi med de kunder, vi havde fået ind og fandt ud af, hvordan vi skulle få dem onboardet. 

Der gik 2 måneder fra lanceringen til at det virkelig tog fart. Prisen var sat op med 400% fra vores MVP lancering og vi vidste, at vi havde fat i noget - selvom produktet var skrøbeligt - da alt salg kom fra inbound search. 

Vi gik fra $300k til $2m på et år med et meget lille team.

Siden da har vi flyttet vores fokus fra SMB til Enterprise, og prisleje og værdi for kunderne har udviklet sig markant, og dermed også PMF. Markedet har også ændret sig siden vi lancerede, så du kan sige at PMF er en flydende størrelse og med den hastige udvikling indenfor f.eks. AI, er PMF noget man konstant kæmper med.”


- Christian Brink Frederiksen, CEO & Co-founder hos Leapwork

Marketing-led initiativer

PR

“Jeg har af flere omgange oplevet et klart product-market fit. Det har alle gange føltes forskelligt og kigger jeg tilbage, er det tit ikke som de fleste vil tro. Det er ikke sådan man opfinder “the holy grail” og man på førstedagen får 1.000 køb og en masse besøgende. 

Det tager tid og følelsen er nærmere: “Vi har altså fat i noget her” og man derfra løbende bliver bekræftet.

Hos Happy Helper opdagede vi første tegn på et product-market fit relativt hurtigt. 

Jeg husker min partner, Dennis Forchhammer og jeg, tog Christiania cyklen og fyldte med plakater, hvor der stod, at vi søgte helpers til at gøre rent. Vi hang dem op på alle universiteter i København. 

Dog skete det modsatte af, hvad vi ville - det gav nemlig en masse kunder (og naturligvis også lidt helpers).

Dog blev vores vækstrejse kickstartet af, at vi lynhurtigt blev en politisk varm kartoffel. På mindre end én uge, var vi nævnt i landets største aviser, blev debatteret flittigt på twitter og endte i TV2 nyhederne i et længere indslag, da Mattias Tesfaye ikke var enig i vores model. 

Trods de mange kritiske holdninger, stod det dog klart for os, at forbrugerne ELSKEDE os. I det øjeblik det skete, voksede vi hurtigere end vi havde mandskab til. Vi måtte hyre hurtigt og dag til dag.

I alt vil jeg tro dette skete over en periode på ca 6 måneder.”


- Jesper Tilsted Brok, Co-founder & CMO hos Happy Helper

Her kan du læse, hvordan Happy Helper fik sine første 1.000 brugere.

“Kigger vi på Tjommi, er det ingen hemmelighed, at vi er vokset hurtigt. 

Men Tjommi’s USP er også utrolig let at afkode: “Hej, kender du det at have købt et stykke tøj eller et TV i Elgiganten, for så at se dit købte produkt på tilbud ugen efter? Det er bare mega irriterende.”

Det er en problemstilling, de fleste kan genkende. Men fra at have en god idé til at få den bredt ud - og nærmest gå viralt - er noget helt andet.

Vi startede let ud med facebook reklamer, hvor vi hurtigt fik 5.000-10.000 downloads. Det gik faktisk relativt nemt og følelsen begyndte at dulme i maven - vi har altså fat i noget her. 

MEN… det er alligevel ikke det, der står tilbage som “point of no return” eller product-market fit.

Mit “product-market fit øjeblik” skete først senere… 

Vi havde en af vores første kunder i Norge, som stod til at skulle have ca. 3.000 norske kroner tilbage for et køb på et TV (det i sig selv er fedt), men her nægtede Elkjöp. 

Vi tog derfor sagen videre og ringede til TV2 Norge. De greb historien og kørte den i bedste sendetid i ægte David mod Goliat stil - lille Tjommi og en forbruger mod milliardforretningen.

5 minutter efter historien blev bragt i TV, tikkede en SMS ind til min partner Henrik Johannessen. Den var fra Petter Stordalen.

Han havde set os på TV og elskede vores produkt. Faktisk så meget at Henrik blev fløjet til Oslo dagen efter, havde 1 times møde og en underskrevet investeringsaftale med retur. 

Vi gik fra en lille halv-lokal app til at have en af Norges mest kendte mennesker som investor - derfra gik det stærkt. 

Den gode omtale fra TV2 Norge, efterfulgt af gode PR historier om Petter Stordalen og hans investering gav os et kæmpe løft. NU følte vi den altså!”


- Jesper Tilsted Brok, Co-founder & CMO hos Tjommi

Partnerskaber og sponsorship

“Vi havde en meget konkret marketingaktivitet med podcasten ‘Her Går Det Godt’, hvor kunderne strømmede ind, og vi for første gang i vores markedsføring fik dækket vores CAC i første køb af kunden. Og det var endda med en meget lav pris på vores produkt. 

Så det viste for os, at der var noget at komme efter, når vi ramte rigtigt med vores markedsføring. 

Det var første oplevelse af den slags - siden har vi justeret en masse omkring platform og pris for at fastholde product-market fit - men er blevet ved med at måle det på samme måde. 

Den måde er for os, om vi får dækket vores marketingudgift og cost to service i første køb - derefter kan retention være det, der dækker de faste udgifter og skaber en profit som virksomhed.

HGDG podcast var i april 2021 og vi lancerede første version af platformen i maj 2020, så der gik et år. 

Men jeg vil dog sige, at vi brugte resten af 2021 på at finde product-market-fit på andre marketing initiativer - da HGDG bare var i sin egen liga. 

Så et mere solid fit fandt vi fra januar 2022, hvorfra vores marketing ROAS har ligget meget mere stabilt. 

Så vil nok sige 1,5 år før vi for alvor fandt PMF.”


- Aske Buemann, CEO 6 Co-founder hos Tax Helper
“Første gang det gik op for mig, var nok da vi lancerede et partnerskab med en mikro influencer på Youtube indenfor Neurodiversity.

Det var en voksen bruger af Tiimo og vi havde forud for dette samarbejde netop ændret en del i vores kommunikation - blandt andet ved at fokusere mere på målgruppen ‘unge og voksne’ i stedet for børn, som ellers havde været vores primære målgruppe indtil da. 

Kort tid efter videoen var blevet lagt ud, så vi at det strømmede ind med nye subscribers i et helt andet niveau end vi var vant til. 

Efter dette begyndte vi i langt højere grad at fokusere på unge og voksne brugere og da vi senere samme år lavede et samarbejde med en af de - på det tidspunkt - største TikTok’ere inden for neurodiversity, kom det endnu engang op på et nyt niveau og pludseligt gik det hurtigt med at gå fra omkring 5.000 betalende brugere til 30.000. 

Vi kører med en gratis prøveperiode af app'en, så det var særligt, da vi så, at omkring 45% af alle de nye testbrugere konverterede til betalende brugere, kombineret med flotte anmeldelser i app store, at vi begyndte at tro på vi havde fundet vores product-market fit.

Der gik faktisk omkring 2-3 år og det krævede som nævnt en ændring af vores primære målgruppe og en masse optimering og kærlighed til selve produktet, som vi, set i bakspejlet, måske havde lanceret lidt for tidligt.”


- Helene Lassen Nørlem, CEO & Co-founder hos Tiimo

Netværkseffekt / referrals

“Vi byggede en to-sidet markedsplads, som jo i sin natur er bygget på netværkseffekter. Derfor er det svært at sige, hvornår vi ramte product-market fit, da jeg tror, det er en mere glidende overgang.

Et væsentligt element med en to-sidet markedsplads er at opnå kritisk masse. Her skal en del ting gå op i en højere enhed; teknologi, arkitektur, platform, kommunikation, brugere (købere/sælgere), høj likviditet, etc.

Når du har styr på alle disse elementer, kan netværkseffekten gøre, at det pludseligt tager fart, når du rammer det rigtige segment på det rigtige tidspunkt - og det gjorde vi med mødrene: Når en mor i en mødregruppe fortalte om Reshopper til de andre, kom der pludselig 6-7 nye brugere på platformen.

Vi havde dengang en anden visuel tilgang med vores grafiske univers, som appellerede til mødrene. Der oplevede vi, at de taggede hinanden i deres egne og vores opslag.

Da det skete, begyndte vi at se de første tegn på product-market fit. Det må have været efter det første års tid.

I de første år havde vi ikke implementeret nogle revenue drivere. Det begyndte vi først på efter fem år.

Derfor kom den store test først, da vi begyndte at implementere betalingsfeatures - men heldigvis blev brugerne hængende. 

Vi har vækstet lige siden og har nu over 250.000 brugere.”


- Nicolai Danmark Johannesen, Co-founder & CCO hos Reshopper

Her kan du læse, hvordan Reshopper fik sine første 1.000 brugere.

Pre-product initiativer

Eksisterende community

“Vi oplevede at finde product-market fit med det samme. 

Da vi lancerede, var der i den grad brug for et "gør-det-selv" regnskabsprogram. Vi var selv iværksættere og manglede det selv. 

På ganske kort tid fik vi flere tusinde brugere og var faktisk aldrig i tvivl om, at vi havde ramt den lige bagi. Der var naturligvis stadigvæk mange problemer, der skulle løses, mange justeringer der skulle laves og mange lange arbejdsdage - men PMF var der fra dag 1.

Det skal dog siges, at inden vi lancerede Dinero, havde vi haft et mindre regnskabsprogram i markedet nogle år, som hed Kassekladde.dk. Derfor havde vi høstet stor erfaring derfra og derudover havde vi den erfarne iværksætter Martin Thorborg med, som kender målgruppen (små iværksættere) bedre end nogen andre her i landet.”


- David Andersen, Co-founder & COO hos Dinero

Her kan du læse, hvordan Dinero fik de første 20 kunder

Interviews med potentielle kunder

“Før vi startede Scaleup Finance, arrangerede vi 15 discovery/research møder med forskellige danske startups. 

Formålet var udelukkende at høre, hvordan de styrede deres finanser, hvilke pain points de oplevede og hvad der ville løse deres behov. 

Vi sluttede alle samtaler af med at fortælle om vores ide til Scaleup Finance for at få yderligere feedback. 

Det resulterede i at 13 ud af de 15 startups sagde, at de gerne ville være de første kunder, når vi startede op. 

Det var meget overvældende taget i betragtning, at vi på daværende tidspunkt hverken havde CVR nummer, hjemmeside eller slidedeck - og det var nok i dette øjeblik, jeg første gang tænkte, at vi var ‘on to something’.

Som founder gennem 12 år har jeg oplevet, at det snarere er reglen end undtagelsen at det tager 3-5 år rigtigt at bryde igennem på markedet. Men i Scaleup Finance er det første gang jeg har prøvet at starte en virksomhed, hvor vi på mange måder er født med product-market fit.”


- Alexander Wulff, CEO & Co-founder hos Scaleup Finance

Prissætning

Hæve priserne

“Jeg tror egentlig aldrig, man opnår det perfekte product-market fit. Det er noget, vi kontinuerligt arbejder på. Vi bliver bedre og bedre til at forstå vores kunder, identificere markedets vigtigste pain points og differentiere os. 

Når det er sagt, blev det tydeligt for os, at vi havde fat i den lange ende, da vi efter 6 måneder for første gang hævede vores priser og folk gladeligt fulgte med.

Vi havde tilbudt vores platform til 4€ per bruger, fordi vi fejlagtigt troede, at folk ville strømme til, hvis bare det var billigt nok. 

Men da vi hævede priserne ca. 6-9 måneder efter lancering, fandt vi ud af, at folk faktisk gerne ville betale mange penge for at få styr på deres kontrakter.

Som sagt er det stadig noget, vi aldrig bliver færdige med at arbejde på. Jeg tror, de færreste har en oplevelse af, at man bare lige pludselig har den. Det er lidt en iværksættermyte, at lige pludselig så er der hul igennem og så fosser pengene ind. 

Vi arbejder - som mange andre innovative tech-virksomheder - i et marked, der endnu er en smule umodent og stadig skal uddannes en smule.”


- Viktor Heide, COO & Founder hos Contractbook

Det var det for denne gang! Jeg håber, du kunne bruge det og har givet mere klarhed omkring, hvordan du finder product-market fit 😊

Har du nogle spørgsmål, kommentarer eller input, så smid endelig en kommentar nedenfor 👇

… og ellers ses vi i din indbakke igen om en uges tid 👋